Sunday, June 3, 2012

The Housemates

Assalamualaikum ,





Apa motif aku letak gambar ni? happy je kan tengok gambar ni. macam-macam gelagat ada. haa meh meh cek nak habaq mai sikit. korang baca perlahan-lahan naa. okay? hewhew




nak tanya ni, korang pernah tinggal dekat asrama tak? huhu, ade yang pernah ade yang tak kan? sokay,  bagi sesape yang tak pernah tu one day korang akan merasa jugak. tak kira lah dekat sekolah ke, waktu plkn ke, dekat universiti ke kan? bape banyak ke laa , hehe jangan marah ye ;) tapi yang aku nak cerita ni bukannya pasal tinggal dekat asrama , tapi rumah sewa. okay sekarang aku nak cerita serba sedikit tentang pengalaman aku tinggal dekat rumah sewa ni walaupun baru bape bulan kan. *cehh excited ni* huhu. banyak pengalaman kita boleh dapat tau. dengan jiran yang macam-macam perangai. suasananya susah lah nak gambarkan, korang bayangkan sendiri lah ye? tau tauu. hehe :p 


haaaa now i want to introduce my housemates for semester 3 .ececeh speaking kejap :p













cantik and comel-comel je dorang kan? meh aku kenalkan sorang sorang.okay

yang atas tu biehah a.k.a mak dekat rumah kiteorang ni , die lah yang selalu masak. maklumlah rajin bebenor. hewhew. nasib die masak sedap tauuu. kalau tak sedap tadenya kiteorang panggil die mak. hewhew sorry biehah -.- 
korang kalau nak rasa masakan die meh lah jemput ke rumah. haha kalau taktau malu lah ye. hoho :p

okay yang bawah tu pulak amalina tapi kiteorang panggil amal. die ni roomate aku dekat kamsis (hostel) dari sem 2 lagi, dekat dalam rumah pun roomate jugak. jangan jealous :p haha. kami ni dah selesa satu bilik walaupun ade satu bilik kosong dalam rumah tu. bukan taknak pindah bilik, masalahnya bilik depan tu tak best. so duduklah satu bilik semula. asalkan kiteorang bahagia :) 

mesti korang pelik kan, awatnya kami duduk bertiga je? tak mahal ke bayar sewa? actually sebelum ni rumah kiteorang ade 5 orang penghuni termasuklah aku , pastu tetibe 2 orang housemates kami pindah masuk kamsis taktau apa sebab, so jadinya bertigalah kami. alhamdulillah walaupun bertiga nasib baik sewa tak banyak naik. bersyukur sangat-sangat dapat tuan rumah yang baik tau. setiap kali datang rumah kiteorang mesti bawak makanan, haaa part tu biehah suka. hewhew jangan marah biehah. haha :D




aku dgn biehah takde keje webcam malam-malam depan rumah ni . nasib baik pakcik-pakcik jkk especially pakcik gongak tu takde. grrr kalau tak mampuih eden oii. tak buat pape pun boleh kena bebel tahu? padahal pakcik dgn makcik jiran sebelah tu ade dekat luar pun nak kecoh , haihh manusia manusia tak boleh tengok orang senang sikit kan. sabau je lerrr.
mesti korang nak tahu kan siapa sebelah aku tu? haa yang tu jiran kiteorang ifwat , die dah macam adik kiteorang dah tahuu. peramah bebenor orangnya. nak berkenalan? contact saya. hahak ! sorry ifwat , akak memain je :p jangan weh marah karang si ifwat ni. haha. pengacau orang no satu budak ni. tak habis-habis panggil kak dunkin. hahahaha elok-elok nama amirah kak dunkin jugak die nak panggil . maklumlah muka bulat macam dunkin donut bak kata ifwat ni. haha pun bolehlah ifwat. asalkan die bahagia kan? hewhew






sampai disini saja untuk sekelian kalinya ye, ececeh. haha okay lah
bye,
wassalam :)

No comments:

Post a Comment