Friday, May 18, 2012

End Of Semester 3

Assalamualaikum,

hai orang kampung, aku nak bagi tahu yang aku dah habis final and dah habis semester 3 sebenarnya ! huhu . Alhamdulillah berjaya jugak menghabiskan semester 3 dengan selamat, pantas, tuntas :D dah jangan merepek miera . padahal dah duduk golek makan minum dekat rumah 2 minggu baru nak bagi tahu? dah basi laa cerita ni miera. Hahaha. bak kata orang melaka, nampak nauu takde idea tu. tapi apakan daya dah ni je yang mampu. huhu maklumlah kita ni tak banyak idea macam awak-awak tu :') 

alhamdulillah final hari tu dapat jawab, bak kata orang putih ni so far so good :D tapi ada satu paper ni macam kureng sikit je :( so tawakkal je lah masa jawab tu. aku selalu teringat pesan mama "it's okay kakak, awak dah buat sehabis baik kan? so ingat, awak harus sentiasa berdoa dan berserah kepada Allah swt. Insha Allah semua dipermudahkan." amin insha Allah :') semoga segalanya berjalan dengan lancar dan doakan aku sem ni pointer meningkat dari sem sem lepas ye! aku pun doakan korang jugak insha Allah. mendoakan sesama muslim kan lebih baik tu. 

now check it out !


budak gila camera memang macam ni :)




dalam kelas pun sempat posing. tirulah macam kami :p manfaatkan sebelum lecturer sampai ye :D




bersama make-up artis dan mc tersohor Dat3F 



   

kami bertiga :')




gotong-royong Pantai Tanjung Bidara. Pantai tercantik dan terbersih di melaka. katanya lahh. sebabnya, kami yang bersihkan. hewhew 




  DAT3F december session 2011





muka happy dah habis semester 3. yeay ! Alhamdulillah :)


kita bertemu sem 4 pulak ye. tapi insha Allah panjang umur akan kembali ke politeknik pada sem 5. sebabnya? sem depan aku praktikal. jyeahh ! alhamdulillah sungguh bahagianya hidup. mana taknya, sem depan takyah ulang-alik KL - Melaka yaw ! puasa raya semua dekat KL yang tercinta. itu cool namanya :D melainkan aku ada urusan penting dengan pihak politeknik takpun dengan PA barulah aku jejakkan kaki di politeknik merlimau yang tercinta itu. huhuhu  
♥ PMM 


okay, sekian untuk entry kali ini. 
dimana ada camera, disitu ada Amirah Baseer :D
wassalam :)