Thursday, February 3, 2011

Secret Recipe

Assalamualaikum ! 

hai hoi hoi.. korang-korang .. aku taktau ler nk citer pasai ape. dah la lame tak update blog. bile dah bukak blog nie idea aku semua lari entah ke mane pun taktau..bile tak bukak.. banyak pulak aku nk citer.. haishh.. ermm... 
haaa ! okey-okey. aku nk citer pasal Secret Recipe tempat aku keje dulu.. korang tau tak secret recipe tu ape?? hehe.. confirm ar tau kan.. kalau tak tau meh aku tunjukkan logo Secret Recipe 


inilah kedai secret recipe

korang tau tak  kedai ni utamakan  dgn ape?? haishhh.. takkan taktau lgi kot.. mesti lah kek  kan?  kat SR nie trademark kek nye yang ini  >>
iaitu chocolate indulgence. sedap weyy... kalau korang makan mesti korang ingtkan kek aiskrim kan?? sebenarnye bukan kek aiskrim tapii macam kek aiskrim .. dulu sblm aku keje sini pun ingatkan kek aiskrim. padahal tak punn... -.-' kalau nk cakap pasal 1 kek nie sampai bile pun tak abis kan..huhu. ..takpe ar. biar aku bagi korang tgk gmbr2 kek dr SR okey..






yang kat sebelah nie nama nye
blueberry cheese









banana baked cheese

erm... tu je lah ea untuk entry kali nie.. okey? *sbnrnye mcm tak kena langsung pun citer aku nie kan? kan? huhu.. takpe ar, biar lah ape org nk ckp.. ade aku kesah? hoho..
ok babai semuanyee . have a nice day :D *tetibe


p/s: kalau makan tu biar ade feel sikit ea. jgn makan dgn gelojoh yea .

No comments:

Post a Comment