Thursday, February 3, 2011

kenangan Secret Recipe :')

Salam semua ! :)

hai koranggg.. :) aku sbnrnye takde ape nk citer. tapi saje nk menggedik dgn blog yg tersayang nie.... sayang ea?  wey korangg.. aku terasa rindu lah kat tempat keje dgan bos n kakak2 kat secret recipe tu.. :'(  mane tak rindu. kat situ bt pertama kali nye dlm hidup aku dpt experience keje sbgai seorang pelajar, tahu? best wookk... susah kot nk dpt experience mcm nie. nak cari keje lagiii lah susah.. *mengimbas kembali (korang tahu nk cari keje yg 'standard' dekat dgn kwsn rumah memang agak payah sikit lah.. mane tak nye, nk yg berstandard je an .huhu ) tu pun nasib baik rezeki aku dpt tmpat keje dekat. kalau mcm kwn2 aku. keje jauh sikit lah dari rumah. tapi diorg masyuk kott... aku pun boleh tahan jugak lah .  *nak cakap jugak hehe B-) takde lah.. aku biase je. tak semasyuk member2 aku. tapi takpeee.. yg penting itu semua rezeki yang aku dpt hasil titik peluh aku sendiri tahu?
 bukan senang yea. peluh menitik2 tue... muahahahhahaa *evil laugh . 
 


kat bawah ni lah rupe2 orang di Secret Recipe tuu.. :)

"Hai Selamat Datang" 

mai aku tunjukkan kat korang gamba aku dgn bos & kakak secret recipe tu sorang2 ea 




ini lah bos aku..
kteorg panggil kak Nita 
( manager@supervisor )



yang ni pulak kak Intan Nooraida (assistance supervisor)

yang nie kak Is (barista)

kak Sara (kitchen)

kak sara nie pemalu sikit org nye.. nk ajak posing pun xmau, skali nk ambik gmbar pun kena curik2 daa..huhu 

nie pun kak Intan jugak nama nye.. Intan Maziana
(kitchen)

kak Ratna (kitchen)

kak Hani (barista @ floor)

kak hani nie dah pindah daah.. dpt jmpe die skejap je.


kak faezah (cake counter)
kak faezah nie dr sabah, jauh tuuu... rindu lah dgn die. skrg nie die kat sabah bhaa.. huhu






yg nie kak zety ! 
die nie giler2 sikit orang nyee.. sape yg lepak dgn die memang masuk air lah... huhu 
(sori ea kak zety) :)



yang nie Dayah... 
die sebaya aku.. tapi keje kat Secret Recipe nie part time je...cume masa cuti je die keje full time..so boleh lah jumpa die tiap2 harii... ngeee ~~ :D

bile tgk gmbr2 niee.. teringat aku dengan diorang.. rindu jew. huuhu..                                                         tapi takpe, ade masa aku pegi lah secret recipe tu. baru lah boleh jumpa diorang face-to-face gituu.. hehe ^^
erm.. okey lah. . tak mau citer panjang lebar lagii dahh. mengantuk..

*maklumlah, cuba korang tgk time aku post entry nie jam skrg pkul bape...
haaa. oke lah. bye2.. 
Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment